برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی با کنار هم قرار دادن عکس امبرهرد و یکتا ناصر مدعی شده‌اند که..

گریه‌های یکتا ناصر در ویدئویی که به خاطر حضانت دخترش منتشر کرده بود شبیه گریه‌های امبر هرد در دادگاه شده وقتی که می‌خواست از جانی دپ انتقام بگیرد که این اظهار نظر موج جدیدی از واکنش‌ها را به وجود آورده است.

شب سال نو انتظار هر ویدئویی از سلبریتی‌های وطنی می‌رفت الا اینکه یک دعوای خانوادگی روی دایره ریخته شود. ٰبه گزارش خبرآنلاین، ماجرا از آنجا شروع شد که یکتا ناصر، بازیگر ۴۵ ساله سینما با صدا و ظاهری آشفته فیلمی از خودش منتشر کرد و در آن توضیح داد همسر سابقش، منوچهر هادی فرزندشان را دزدیده و او هم به کلانتری رفته و قصد شکایت داشته … و البته به موضوع کتک خوردن و خشونت خانگی هم اشاره کرد.

از نامزدی و ازدواج جانی دپ و امبرد هرد تا درخواست طلاق

پس از گذشت دوسال از شروع رابطه هرد و دپ در سال ۲۰۱۴ نامزد کردند و سال ۲۰۱۵ بود که در مراسمی خصوصی در خانه آن‌ها واقع در لس آنجلس برگزار شد، این دو بازیگر هالیوودی با یکدیگر ازدواج کردند. همه چیز در ظاهر خوب پیش می‌رفت و کسی از جزییات زندگی آن‌ها خبر نداشت تا اینکه یک خبر، همه را شوکه کرد. «امبر هرد می‌خواهد از جانی دپ طلاق بگیرد». سال ۲۰۱۶ بود که هرد به دلیل آزار درخواست طلاق داد و دلیلش را آزار فیزیکی عنوان کرد و توضیح داد که وقتی دپ از الکل و موادمخدر استفاده می‌کرده، هرد را مورد آزار و اذیت فیزیکی قرار می‌داده و بیان کرد که در آن دپ با پرت کردن تلفن همراه به صورت او، صورتش را کبود کرده است. این واقعه توسط پلیس لس آنجلس مورد بررسی قرار گرفت و طبق گفته‌ آن‌ها هیچ جرمی اتفاق نیفتاده بود.

امبر هرد

هرد درخواست طلاق داد و در سال ۲۰۱۷ با توافق ۷ میلیون تومانی، این درخواست نهایی شد و آن‌ها در بیانیه‌ای مشترک عنوان کردند: «رابطه ما بسیار پراحساس و گاهی خطرناک بود،‌ اما همیشه با عشق با هم بودیم. هیچ کدام از طرفین برای به دست آوردن منفعت مالی تهمت و افترا نزدند. هیچ کدام هرگز قصد نداشتند ضربه فیزیکی یا روحی به هم بزنند.»

پس از آن هم هرد ادعا کرد که ۷ میلیون دلار به دست آمده را به خیریه بخشیده و در نهایت هر دو طرف قراردادی امضا کردند که طبق آن نمی‌توانند از ازدواج یا پروسه طلاقشان بدگویی کنند. ولی نتوانستند به این تعهدشان عمل کنند و هرد در سال ۲۰۱۸ در واشنگتن پست درباره رفتار با کسانی که مورد خشونت خانگی قرار گرفتند نوشت: «من چهره‌ای عمومی که نماینده خشونت خانگی است هستم و خشم فرهنگ ما را وقتی زنی صحبت می‌کند را به خوبی حس کردم.» و دقیقا همین‌ مطلب باعث شد تا جانی دپ در پرونده پیروز شود. در این مقاله امبر هرد خودش را فردی که مورد خشونت خانگی قرار گرفته معرفی می‌کند. در این مقاله مستقیماً به جانی دپ اشاره نشده بود اما دپ مدعی است که این نوشته او را متهم می‌کند. چرا که به اتهاماتی اشاره دارد که هرد توسط آن‌ها تلاش داشت علیه دپ حکم ممنوعیت بگیرد.