رونمایی نیوشا ضیغمی از دختر زیبا و خوشگل اش / زیبایی این دختر به مادرش رفته+عکس و بیوگرافی

فرزند نیوشا ضیغمی در خرداد ماه ۹۷ به دنیا آمد . اسم دختر نیوشا ضیغمی لنا است . او اولین فرزندش را در سن ۳۸ سالگی به دنیا اورد . پزشک ایشان سرکار خانم دکتر حاجیان است که نیوشا ضیغمی بارها در اینستاگرام خود از او تشکر کرده است .

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی بازیگر، تهیه کننده و مدل متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹ در تهران است. نیوشا ضیغمی یک دختر به نام لنا دارد که در اواخر اردیبهشت سال ۱۳۹۷ به دنیا آمده است. پدر نیوشا مرحوم محسن ضیغمی دبیر بازنشسته و مادرش فهیمه رستم پور کارمند بازنشسته است که تجربه بازی در فیلم سینمایی چارسو را نیز دارد. روشا ضیغمی تنها خواهر نیوشاست و در فیلم چارسو و سریال ماتادور حضور داشته است.

او در فیلم و سریال هایی چون بی نشان، چشم باد، رالی ایرانی ۲، راستش را بگو، شوریده، پارک وی، اخراجی ها، ایران برگر، هشتگ، خوب بد جلف، زنها فرشته اند و… ایفای نقش نموده است.

لنا دختر نیوشا ضیغمی و آرش پولادخان
آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی فروردین ماه امسال در یک برنامه نوروزی اعلام کرد که ۲ ماه دیگر پدر می شود و در پاسخ به علی ضیا مجری برنامه نوروزی درباره جنسیت فرزندش گفت: یک فرشته نازنین یعنی دختر در راه داریم. نیوشا ضیغمی نیز درباره اسم فرزندش در این برنامه گفت : انتخاب کردن اسم کار خیلی سختی است . من دوست دارم اسم ایرانی باشد و معنی قشنگی داشته باشد یک اسم ایرانی و کردی در نظر داریم به نام لارا که به معنی زیبا و ظریف است.