حرکت جنجالی خانم مجری خوشتیپ تلویزیون روی آنتن زنده / مصاحبه دردناک نیلوفر امینی فر درباره زندگی اش + جزئیات

نیلوفر امینی فر مجری خانم تلویزیون در مصاحبه اخیرش حرفهای دردناکی رادرباره زندگی اش بازگو کرد.

 نیلوفر امینی فر مجری برنامه سیمای خانواده شبکه یک، به تازگی مهمان برنامه دوشات شد و با علی میرمیرانی مجری برنامه به گپ و گفت نشست، بخشی از گفتگوی خانم مجری در فضای مجازی وایرال شده که در آن به لحظه تلخ درگذشت پدرش روی آنتن زنده اشاره کرد. در ادامه بخشی از مصاحبه جدید نیلوفر امینی فر را می خوانید.

نیلوفر امینی فر مجری زن تلویزیون ایران درباره اتفاق تلخی که روی آنتن زنده برای پدرش افتاد، صحبت هایی را عنوان کرد و به سوال مجری برنامه (چه اتفاقی در زندگی تغییرت داد؟) چنین گفت:

چیزی که توی مسیر زندگیم منو کوبید و ساخت، متلاشی شدم و بلند شدم دوباره، از دست دادن پدرم بود،۱۲ سالی که انگار دیروز بود.

من تهران ۲۰ رو اجرا می‌کردم، به پدرم گفتم تو زمان پخش ببین منو، اول برنامه به همه میگم که برای شفای همه مریض‌هاکه توی بیمارستان هستند، بیایم دعا کنیم، من منظورم تویی، برای حال خوبتر تو هم دعا می‌کنیم اما اون لحظه‌ای که من روی آنتن داشتم تصور می‌کردم که بابای من داره من رو می‌بینه و من دارم دعا می‌کنم برای مریض‌ها، بابای من توی این دنیا نبوده و بابای من رفته بود و پر کشیده بود.

برای من سخت بود، برای اینکه من توقع داشتم بابام بیاد خونه، برای اینکه ما جا نمازش رو پهن کرده بودیم، برای اینکه ما غذای مورد علاقه‌اش رو پخته بودیم.

پدرم برای من خیلی مرد قوی و محکمی بود، وقتی پدرم رفت تمام پشت من رفت، یه وقتایی خیلی دلتنگ می‌شم برای اینکه صدا بزنم بابا،من خیلی بابام رو لازم دارم هنوز، الانم لازم دارم، دختر بابا می‌خواد.

بعد از فوت بابام رفتم جلو آینه با سیلی محکم کوبونم تو صورت خودم، گفتم چته مگه تو کم دختر می‌شناسی هم سن و سال خودت که از تو کوچکتر بودن و پدر از دست دادن، چرا انقدر خودت رو لوس کردی؟ بپذیر که تو از این لحظه به بعد زندگیت، نیلوفری هستی که دیگه بابا نداره، شاید من باید با این اتفاق این همه بزرگ می‌شدم.