فیلم دیده نشده از رقص آتیلا پسیانی را در دوره جوانی و با خوانندگی قبل انقلاب لیلا فروهر مشاهده می کنید.

رقص زیبای زنده‌یاد آتیلا پسیانی سال ۱۳۵۸ در منزل انوشیروان روحانی و با خوانندگی لیلا فروهر مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت.

صدای ترانه از ویدیو حذف شده است.

آتیلا پسیانی بازیگر پیشکسوت و بنام کشورمان متولد سال 1336 در تهران است. تحصیلات آتیلا پسیانی لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیباست.

خانواده آتیلا پسیانی
آتیلا پسیانی خانواده هنرمندی دارد. آتیلا پسیانی فرزند جمیله شیخی و همسر فاطمه نقوی از بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر است. مادر آتیلا پسیانی مرحومه جمیله شیخی بازیگر سینما و تلویزیون بود. آتیلا پسیانی 2 فرزند دارد؛ یک پسر و یک دختر، دخترش ستاره نیز بازیگر است.

جمیله شیخی و آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی و دخترشکلیک و کشیدن برای جابجایی

آغاز بازیگری آتیلا پسیانی
آتیلا پسیانی بازی در تئاتر را از سال 1356 و حضور جلوی دوربین را از سال 1357 با فیلم کوتاه «سکوت و سلام»، همکاری «شاهرخ غیاثی» تجربه کرد و همینطور بازی در سینما را از سال 1360 با «عفریت»، همکاری «فرشید فلک نازی» شروع کرد. محله برو بیا به کارگردانی هنری داریوش مودبیان و کارگردانی تلویزیونی حسین فردرو و به نویسندگی بیژن بیرنگ از مجموعه‌های تلویزیونی موفق کشورمان است که در سال 1362 از شبکه دوم سیما پخش شد و در آن آتیلا پسیانی در کنار حمید جبلی و اکبر عبدی نقش آفرینی می کرد.