گوگوش از استایل عاشقانه خودش و همسرش رونمایی کرد + بیوگرافی خیلی خصوصی و جذابترین عکس ها از فائقه آتشین

فائقه آتشین با نام هنری گوگوش متولد اردیبهشت ۱۳۲۹ در تهران است. او تا پیش از انقلاب به هنرپیشگی و خوانندگی پرداخت. پس از انقلاب این خواننده خانه نشین شد، در سال ۱۳۷۹ از ایران خارج شد و فعالیت خود را دوباره شروع کرد.

گوگوش از خوانندگان و هنرپیشگان قبل از انقلاب است، در سال‌های پیش از انقلاب او را شاه ماهی موسیقی ایران می‌نامیدند. اگر از طرفداران این خواننده پرحاشیه هستید و به دنبال بیوگرافی کامل گوگوش می‌گردید، برای آشنایی با او با ما همراه باشید.

دوران کودکی گوگوش؛ از تولد تا کار با پدر

گوگوش که نام اصلی او فائقه آتشین است در ۱۵ اردیبهشت ۱۳۲۹ از پدر و مادری آذربایجانی که از مهاجران آذربایجان شوروی بودند متولد شد، البته تاریخ تولد او در شناسنامه اش ۱۸ بهمن ۱۳۲۹ ثبت شده است. او تنها دو سال داشت که پدر و مادرش از یکدیگر جدا شدند، نسرین، مادر گوگوش بعد از جدایی، با فردی یهودی ازدواج کرد. سرپرستی فائقه را پدرش، صابر آتشین به عهده گرفت. صابر اکروبات باز «شومن دوره گرد» بود و فائقه تا سن سه سالگی در نمایش‌های خیابانی به عنوان همکار پدرش در عملیات آکروباتیک روی صحنه ظاهر می‌شد. او در سه سالگی استعداد فوق العاده اش را درخوانندگی نشان داد و به خوبی کار آوازه خوانان و رقصندگان را تقلید می‌کرد. بعد از مدتی به اجرای آهنگ‌های خوانندگان معروف روی صحنه پرداخت و مورد توجه افراد زیادی قرار گرفت.

گوگوش

چه کسی لقب گوگوش را برای فائقه انتخاب کرد؟

پدر فائقه ساکن شهر سراب و مادرش از مهاجرین آذربایجان شوروی بود، در آن زمان نام‌هایی مانند گوگوش، نیوش و مینوش در میان مهاجرین آذربایجانی بسیار مرسوم بود. به نقل از خود گوگوش؛ صابر آتشین نام گوگوش را برای فرزند خود انتخاب کرد، اما در اداره ثبت احوال اجازه ثبت این اسم را ندادند و صابر نام فائقه را برای ثبت در شناسنامه دخترش برگزید. با این حال در محافل خانوادگی و غیر رسمی او را با نام گوگوش صدا می‌زدند. البته برخی معتقدند دایه ارمنی گوگوش این نام را برای او انتخاب کرده است، که بعد‌ها فائقه این نام را به عنوان نام هنری اش انتخاب کرد.

تحصیلات گوگوش؛ ترک تحصیل بعد از اتمام دبستان

کار همراه با پدر، اجرا‌های مکرر و سفر به شهر‌های مختلف برای اجرا، ادامه تحصیل را برای گوگوش دشوار کرد. این خواننده محبوب تحصیلات ابتدایی را تمام کرد، اما فعالیت‌های هنری اش مانع ادامه تحصیل او شد و به ناچار مدرسه را ترک کرد. با این حال استعداد فراوان او مانع از موفقیت هایش نشد. اجراهای بی نظیر او به زبان انگلیسی، فرانسوی و ایتالیایی درخشش او در سطح بین المللی را به دنبال داشته است.

گوگوش و همسرانش؛ چهار ازدواج ناموفق گوگوش

این خواننده ایرانی تا کنون چهار ازدواج ناموفق داشته است، البته شایعاتی در باره ازدواج مخفیانه او با داریوش قبل از انقلاب و ازدواج گوگوش با رها اعتمادی هم وجود دارد.

ازدواج اول؛ ازدواج با محمود قربانی

فائقه آتشین در سن ۱۷ سالگی با محمود قربانی، کاباره دار ثروتمند تهرانی آشنا شد. این آشنایی در هیجدهم بهمن ماه سال ۱۳۴۶ به ازدواج انجامید. یکسال بعد در سن ۱۸ سالگی این خواننده محبوب صاحب یک پسر به نام کامبیز شد. محمود قربانی فردی دائم الخمر و بداخلاق بود و این ازدواج پس از ۵ سال به جدایی کشید.

گوگوش

ازدواج دوم؛ ازدواج با بهروز وثوقی

این خواننده در آبان ماه سال ۱۳۵۴ با بهروز وثوقی که در آن زمان نامزد بهترین دوستش پوری بنایی بود، ازدواج کرد. آن‌ها در یک مراسم ساده و تنها با حضوردوستان نزدیکشان مراسم عقد را برگزار کردند، با این وجود خبر این ازدواج تیتر بسیاری از روزنامه‌ها در آن زمان بود. «همسفر» و «پنجره» از فیلم‌هایی است که این زوج در آن به ایفای نقش پرداختند. این ازدواج هم موفقیت آمیز نبود و بعد از یکسال و اندی به جدایی کشید.

ازدواج سوم؛ ازدواج با همایون مصداقی

فائقه آتشین در سال ۱۳۵۶ با همایون مصداقی که در آن زمان صاحب چندین شرکت بیمه بود، آشنا شد و بعد از مدت کوتاهی ازدواج کردند. ازدواج با همایون ۱۲ سال دوام داشت اما این زوج در سال ۱۳۶۸ از یکدیگر جدا شدند.

ازدواج چهارم؛ ازدواج با مسعود کیمیایی

گوگوش

در سال ۱۳۷۶ گوگوش با مسعود کیمیایی کارگردان معروف ایرانی ازدواج کرد. این زوج هنرمند در سال ۱۳۸۲ از یکدیگر جدا شدند. این دو هنرمند همچنان به نیکی از هم یاد می‌کنند.

گوگوش

گوگوش و فرزندانش؛ از شایعه تا واقعیت

کامبیز قربانی تنها فرزند این خواننده قدیمی است، او در لس آنجلس با موسیقی رپ ایرانی آغاز به فعالیت کرد، اما بعد از مدتی به مشاغلی، چون بادیگاردی روی آورد. او دو فرزند به نام مایا و دارا دارد. البته شایعاتی در مورد شادی پهلوی وجود دارد، شادی ادعا می‌کند حاصل رابطه نامشروع شاه و فائقه است! او از طریق آزمایش DNA نسبتش با خاندان پهلوی را اثبات کرده است و از کامبیز درخواست کرده با حضور در ترکیه و انجام آزمایش DNA خواهر و برداری شان را ثابت کنند.

گوگوش