عکس های مدلینگ بهار قاسمی بازیگر بوکسور!+ صفر تا صد زندگی جذاب ترین خانم بازیگر

بیوگرافی

بهار قاسمی این بازیگر جوان متولد ۱۳۷۰ در تهران است و در حال حاضر در حدود ۳۲ سال سن دارد. وی یکی از بازیگرانی است که در کار‌های مدلینگ و گویندگی نیز فعالیت دارد.

بهار_قاسمی ایفاگر قاتل زنجیره‌ای زنان در #طلاخون بیان داشت⇐خونسرد بازی کردم چون مستند #مهین_قدیری را دیده بودم!/حضور شهاب حسینی در فیلم #طلاخون بیشتر شبیه به یک معجزه بود!/شهاب خیلی برایم وقت گذاشت

بازیگر ورزشکار

به خودش گفته من از بچگی تقریبا از ۹ تا ۱۴ سالگی کاراته کیوکوشین کار می کردم و یک خورده که بزرگ شدم، بوکس کار کردم و چند سال پیش هم MMA کار کردم که ترکیب چند رشته است. البته MMA مبارزه آزاد نرفتم همین مسابقات درون باشگاهی و محلی شرکت داشتم.

بهار قاسمی

بهار قاسمی در فیلم‌هایی مانند “هیچ کجا، هیچ کس”، “صحنه جرم”، “ورود ممنوع! ” و “زهر عسل” به عنوان بازیگر حضور یافته است. او که یک بازیگر دهه هفتادی سینمای ایران است، در حال حاضر برای برنامه تلویزیونی “رئالیتی شوی ارتش” و ” پدرخوانده” به کارگردانی سعید ابوطالب، به عنوان یکی از شرکت کنندگان در شبکه نمایش خانگی حضور دارد.

بهار قاسمی

اولین تجربه بازیگری

بهار قاسمی از دوران کودکی علاقه‌مند به بازیگری بوده و بعد‌ها در کلاس‌های امیر دژکام دوره تخصصی بازیگری را گذراند. ورود او به دنیای بازیگری با نمایش نیلوفر و نفت به کارگردانی استادش، امیر دژاکام، در سال ۱۳۹۶ آغاز شد. او سپس در نمایش‌هایی نظیر صعود مقاومت‌پذیر آرتور و اویی، هامان کشان و همچنین در آثار سینمایی مانند آلرژی، مطرب و … به ایفای نقش پرداخت.

بهار قاسمی

اولین تجربه تئاتر

اولین حضور بهار قاسمی در عرصه تئاتر با نمایشی به عنوان “نیلوفر و نفت” در ماه مرداد سال ۱۳۹۶ با کارگردانی امیر دژکام برمی‌گردد. او در این نمایش همراه با عباس جمشیدی، مهرنوش دارا، فریبا امینیان و سمیه صباغی نقش آفرینی کرد. سپس در همان سال در نمایشی به نام “صعود مقاومت‌پذیر آرتور و اویی” نیز با کارگردانی امیر دژکام حضور داشت.

بهار قاسمی

سریال‌های بهار قاسمی

در حوزه شبکه نمایش خانگی نیز بهار قاسمی به عنوان بازیگر فعالیت دارد. یکی از آثار برجسته او در این زمینه می‌تواند مجموعه تلویزیونی “خون سرد” با کارگردانی امیرحسین ترابی باشد. در این سریال، بهار قاسمی نقش مهرنوش، همسر دکتر کسری کیا (با بازی امیر آقایی) را ایفا کرده است. این سریال که بازیگرانی نظیر امیر آقایی، شهرام حقیقت‌دوست، سارا بهرامی، نیما شعبان‌نژاد و فرخ نعمتی نیز در آن حضور داشتند، در میان مخاطبان تلویزیونی مورد توجه قرار گرفت.

بهار قاسمی همچنین در رئالیتی شو‌های پدرخوانده و ارتش سری به عنوان یه بازیکن مطرح حضور دارد.

بهار قاسمی