الهام حمیدی دل عشقش را برد / خانم بازیگر از راه به در شد / رقص جنجالی الهام جهانی شد + عکس

الهام حمیدی بازیگر کشورمان با انتشار رقص خود در چهارشنبه سوری جنجال به پا کرد.

دلبری الهام حمیدی از مردان با این شیوه/عکس

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون است که در آثار زیادی هنرنمایی کرده و با سریال مسافری از هند بسیار به شهرت دست پیدا کرد. این بازیگر در طول سال های فعالیتش عمل های زیبایی زیادی بر روی چهره اش انجام داده است. الهام حمیدی در دوران فعالیتش اکثرا دچار حواشی زیادی شده است.

الهام حمیدی بازیگر زن معروف ایرانی متولد 8 آذر 56 در تهران متولد شد .میزان تحصیلات وی فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری از دانشگاه آزاد رودهن میباشد. الهام حمیدی جدا از بازیگری به مزون لباس داشت و به اینکار درکنار بازیگری مشغول بود. او اولین بار در سریال آتش و شبنم به کارگردانی محمد ابراهیم سلطانی فر که بین سالهای ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۲ ساخته شد ایفای نقش کرد.پس از بازی در سریال پر بیننده مسافری از هند ساخته قاسم جعفری و بازی در فیلم خیلی دور خیلی نزدیک به کارگردانی رضا میرکریمی نامش بر سر زبان ها افتاد.

طلاق الهام حمیدی
بازیگر معروف الهام حمیدی نخستین بار درسال 76 در سن کم بیست سالگی قبل از شروع بازیگری و معروف شدن ازدواج کرد، اما این ازدواج دوان چندانی نداشت و خیلی زود به طلاق ختم شد.

خانواده الهام حمیدی
پدر الهام حمیدی در جوانی بازیگر تئاتر بوده و عموی پدرش نیز گوینده رادیو بوده است و این استعداد هنری به نوعی درخانواده الهام حمیدی ارثی است، همین انگیزه ای شد تا الهام حمیدی در هفت سالگی بازیگری را تجربه کند.