سمیرا حسن پور از شوهر خوش هیکلش رونمایی کرد / خانم بازیگر ناز شوهرش را اینطوری می خرد! + عکس

بیوگرافی و زندگی شخصی سمیرا حسن پور را در ادامه بخوانید.

سمیرا حسن پور بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان ۱۶ آذرماه سال ۱۳۶۳ در تهران متولد شد. او در یک خانواده ۵ نفری بزرگ شده و ۲ برادر دارد.  این بانوی هنرمند فارغ‌التحصیل رشته نمایش از دانشگاه است. سمیرا حسن‌ پور در سال ۱۳۹۵ با سامان سالور، کارگردان سینما ازدواج کرد و این زوج فرزندی ندارند.

نحوه آشنایی سمیرا حسن‌پور با همسرش سامان سالور

سمیرا حسن‌ پور این بانوی هنرمند با حضور در برنامه دورهمی درباره آشنایی و ازدواج خود با سامان سالور به مهران مدیری گفت:

سمیرا حسن‌پور همچنین گفت من قبل از ازدواج با آقای سالور، فیلم چند کیلو خرما برای مراسم تدفین ساخته ایشون رو دیده بودم و همیشه دوست داشتم در چنین فضایی کار کنم. بعد از بازی در سریال پایتخت ۱، از دفتر ایشون به من زنگ زدن و من تا اسم آقای سالور رو شنیدم بدون هیچ تاملی پذیرفتم و همین باعث همکاری ما در یک تله فیلم شد.

سمیرا حسن‌ پور

سمیرا حسن‌پور اضافه کرد، در فیلم بعدی آقای سالور به نام تمشک، یکی از گزینه های انتخابی من بودم و قسمت شد که در این فیلم بازی کنم، همین موضوع باعث آشنایی بیشتر و ازدواج ما با یکدیگر شد.

مختصری درباره سامان سالور همسر سمیرا حسن‌ پور

سامان سالور کارگردان، فیلمنامه‌نویس، تدوینگر و تهیه کننده کشورمان ۲۳ مرداد ۱۳۵۵ در شهر بروجرد متولد شد. فیلم هایی همچون سه کام حبس، تمشک، سیزده ۵۹، چند کیلو خرما برای مراسم تدفین و آمین خواهیم گفت از جمله آثار سامان سالور در مقام کارگردانی سینما می باشد.

سمیرا حسن‌ پور

علاقه سمیرا حسن‌ پور به ورزش و پیانو

سمیرا حسن‌پور علاوه بر بازیگری، ورزش والیبال در تیم هنرمندان را به صورت حرفه ای دنبال می کند و در کنار آن، به تمرین موسیقی و پیانو نیز می پردازد.

سمیرا حسن‌ پور

ورود سمیرا حسن‌ پور به دنیای هنر

سمیرا حسن‌پور از دوران دبیرستان به هنر علاقه مند شده و پس از ورود به دانشگاه، فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد، او با تشویق استادش بهرام بیضایی و حضور در کلاس های بازیگری، حضور در صحنه تئاتر را به صورت حرفه ای ادامه داد.

سمیرا حسن‌پور این بانوی هنرمند با سریال چاردیواری در سال ۱۳۸۸ وارد قاب تلویزیون شد و در دومین تجربه خود با نقش گلرخ سریال پایتخت ۱ در سال ۱۳۹۰ چهره اش به شهرت رسید.

سمیرا حسن‌ پور

سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی، تجربه ماندگار و متفاوتی برای سمیرا حسن‌ پور در سال ۱۳۹۶ بود. او با فیلم تمشک به کارگردانی سامان سالور، اولین تجربه سینمایی خود را در کارنامه هنری اش رقم زد و در همان سال کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فجر شد.

سمیرا حسن‌ پور

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی، یکی از جدیدترین فعالیت های سمیرا حسن‌ پور در نمایش خانگی است که با نقش گلین خاتون، همسر اول و عقدی ناصرالدین شاه، مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

سمیرا حسن‌ پور در سریال جیران

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه در سال ۱۴۰۰ است. در این سریال عاشقانه و تاریخی که به دوره ای از زندگی ناصرالدین شاه قاجار می پردازد سمیرا حسن‌پور نقش همسر اول شاه را ایفا می کند. او که داغدار فرزندش است با جیران همسر صیغه ای شاه و ملک‌زاده خواهر شاه روابط دوستانه تری دارد.

در سریال جیران بازیگران مطرحی همچون پریناز ایزدیار، بهرام رادان، امیر جعفری،مریلا زارعی، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، غزل شاکری و امیرحسین فتحی نقش آفرینی کرده اند.