بیوگرافی کامل حمید صفت خواننده و بازیگر را به همراه کارنامه هنری و عکس های شخصی و حرفه ایی این هنرمند را در ادامه ببینید.

حمیدرضا امیری صفت، خواننده، بازیگر،ترانه‌نویس و رپر،متولد 18 مرداد 1372 در محله شمس آباد تهران است. او یک خواهرو یک برادر که ساکن آمریکاست. پدر و مادرش در کودکی جدا شدند و مادرش برای بار دوم در سال 1384 وقتی او 12 ساله داشت با مردی بنام هوشنگ ازدواج کرد و مدتی به آلمان رفت.

حمید صفت

ازدواج و همسر حمید صفت

حمید صفت خواننده و بازیگر فعلا مجرد است و تصاویر منتشرشده در مورد همسر حمید صفت و…صحت ندارد. این خواننده رپ در صحبت هایش عنوان نموده که دوست دارد، به زودی ازدواج کرده و بچه دار شود

حمید صفت

ماجرای زندانی شدن حمید صفت

حمید صفت مدتی را به جرم قتل ناخواسته ناپدری در زندان سپری کرد، او در یک نزاع خانوادگی کنترل خود ر از دست داده و بعد از درگیری موجب مرگ ناپدری شد اما در خرداد 97 یک تیم 7 نفره پزشکی قانونی اعلام کردند 50 درصد علت مرگ مقتول مربوط به بیماری قبلی او بوده است وحمید صفت از زندان آزاد شد.

حمید صفت

شروع خوانندگی حمید صفت

حمید صفت که خودش را یک دهه هفتادی یاغی معرفی می کند، با موسیقی زیرزمینی غیرمجاز معروف شد،او ساخت موزیک رپ زیرزمینی را در نوجوانی با الگو از افرادی چون امینم و فیفتی سنت به همراه پسر دایی اش علی رهرو شروع کرد. او پس از مدتی فعالیت گروه زد و بند رو تاسیس و شروع بکار گروهی کرد.

حمید صفت

شهرت حمید صفت

صدای حمید صفت بیشتر با یک کار دو صدایی بنام بخشش با همکاری امیرعباس گلاب شنیده شد و با آهنگ چ بصورت مستقل به اوج رسید، او موزیک ویدیوی چ را در استایل دکتر چمران بصورت چریکی منتشر کرده است.

منبع: فرتاک نیوز