رونمایی حسین ماهینی از همسر زیبا و جوانش / زیبا همسر فوتبالیست جهانی است + عکس و بیوگرافی

تصویر حسین ماهینی و همسرش :

بیوگرافی کامل حسین ماهینی دفاع راست پرسپولیس

حسین ماهینی (زاده 25 شهریور 1365 – بوشهر) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

وی سابقه عضویت در تیم های استقلال اهواز و ذوب آهن را دارد، ماهینی در سال 1391 به تیم پرسپولیس تهران پیوست.

کارت پایان خدمت وی در جریان جنجال کارت معافیت بازیکنان فوتبال باطل، و وی به تیم نظامی ملوان بندرانزلی منتقل شد. وی پس از طی دوره آموزشی در پادگان آموزشی نیروی دریایی انزلی وارد تیم فوتبال ملوان از فصل 94/95 شد. او پس از گذراندن خدمت سربازی به پرسپولیس بازگشت و به محض بازگشت به این تیم قرار داد خود را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد. و توانست با این تیم قهرمان لیگ شانزدهم شود.

باشگاه های حسین ماهینی

حسین ماهینی

شروع دوران بازی حسین ماهینی

ایران جوان بوشهر و جوانان استقلال اهواز اولین تیم های او بودند، ذوب آهن و ملون انزلی از دیگر تیم های او بودند، وی در سال 1391 به پرسپولیس تهران پیوست

جنجال کارت پایان خدمت حسین ماهینی

اون نیز از جمله بازیکنانی بود که برای در رفتن از خدمت سربازی کارت پایان خدمت خود را جعل کرده بود، به همین خاطر بعد از روز شدن این ماجرا برای خدمت به تیم نظامی ملوان انزلی فرستاده شد

پس از طی دوره آموزشی در پادگان آموزشی نیروی دریایی انزلی وارد تیم فوتبال ملوان شد و بعد از یک فصل کارت خدمت اش را دریافت کرد و به پرسپولیس بازگشت.

خانواده همسر حسین ماهینی

خانواده همسرم پرسپولیسی هستند و در این مدت خیلی به من کمک کردند و روحیه دادند تا به پرسپولیس برگردم. آن روزهایی که من ناراحت بودم، همسرم همیشه سر نماز برایم دعا می کرد و می گفت امیدت را قطع نکن و همه چیز درست می شود. خدا را شکر می کنم که الان در پرسپولیس حضور دارم و امیدوارم هر چه سریعتر بار دیگر در خدمت تیم ملی باشم.