عشق و عاشقی بازیگر نجلا با همسرش در کنسرت/ سوگل طهماسی غوغا کرد + عکس های جنجالی

عکسی بچه زیبای سوگل طهماسبی / موهای بلوند و چشم های زاغ جذاب

 سوگل طهماسبی، بازیگر سریال نجلا عکس جدیدی از خود در کنسرت مصطفی راغب منتشر کرد

photo_2024-04-30_13-03-51

سوگل طهماسبی بازیگر کم  حاشیه سینما و تلویزیون است که در فیلم و سریال های زیادی بازی کرده است  اما با سریال «فاصله ها» دیده شد وسپس سال ۱۳۹۱ در سریال «بال های خیس» و سال ۱۳۹۲ در سریال «مهرآباد» خوش درخشید. این بازیگر از یکی از خواستگاران میلیاردش صحبت کرد.

سوگل طهماسبی

بیوگرافی سوگل طهماسبی و همسرش

سوگل طهماسبی متولد ۲۵ بهمن ۱۳۶۴ در اصفهان ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تحصیلکرده مقطع فوق دیپلم رشته گرافیک و اصالتا بختیاری و بزرگ شده اهواز می باشد که از ۸ سالگی وارد تئاتر شد و حالا در تلویزیون می درخشد.

سوگل طهماسبی

خانواده و اصالت

سوگل طهماسبی دو خواهر بنام «ساغر» و «سحر» و یک برادر بنام «سینا» دارد ، پدرش استاد مینیاتور بود که فوت کرده و حالا نزدیک مادرش در تهران زندگی می کند.

تئاتر از ۸ سالگی

بازیگری را از سال ۱۳۷۲ وقتی ۸ ساله بود برای اولین بار در تئاتر تجربه کرد تا اینکه سال ۱۳۸۰ در مقطع اول دبیرستان موفق به دریافت جایزه از جشنواره استان شد.

کیانوش عیاری یکی از داوران حاضر در جشنواره از آنجا بازی وی را پسندید و او را برای بازی در سریال «روزگار قریب» انتخاب کرد.

از روزگار قریب تا یوسف پیامبر

سال ۱۳۸۰ سوگل ۱۶ ساله با مادرش راهی تهران شد تا چند سکانس در سریال روزگار قریب بازی کند اما بلافاصله پیشنهاد بازی در سریال «یوسف پیامبر» را هم گرفت.

سوگل طهماسبی

شروع شهرت

اولین بار چهره اش سال ۱۳۸۹ با سریال «فاصله ها» دیده شد سپس سال ۱۳۹۱ در سریال «بال های خیس» و سال ۱۳۹۲ در سریال «مهرآباد» خوش درخشید. با این حال شهرت او از سال ۱۳۹۴ با سریال «کیمیا» در نقش نرگس شروع شد.

ازدواج و همسرش

سوگل طهماسبی ۲۴ مرداد ۹۸ در ۳۴ سالگی خبر ازدواج خود را با انتشار عکس زیر بصورت رسمی اعلام کرد به این ترتیب خانوم بازیگر نیز به جرقه متاهلان پیوست.

خبر ازدواج سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی بعد از مدت ها عکسی از همسر خودش منتشر کرد.  سوگل طهماسبی ازدواج کرده و متاهل است و اطلاعات دقیقی از همسرش در دسترس نیست. سوگل طهماسبی با بازی در سریال کیمیا و گاندو شناخته شد. سوگل طهماسبی فارغ التحصیل رشته گرافیک در تهران و دانشجوی انصرافی رشته تدوین است.

سوگل طهماسبی