فیلم / آغوش دختر اصفهانی شهاب حسینی را به خاک سیاه نشاند / ممنوعیت شهاب حسینی برای حضور در اکران مردمی «مست عشق»
عدم حضور شهاب حسینی در اکران مردمی «مست عشق» جنجال های زیادی به پا کرد که با واکنش و دلیل عجیب آقای بازیگر همراه بود.

شهاب حسینی که قرار بود درکنار پارسا پیروزفر، حسن فتحی، علیرضا قربانی، حسام منظور و.. در اکران مردمی فیلم «مست عشق» در اسپیناس پالاس حضور یابد، حضور نداشت و از این رو ویسی را ضبط کرد تا برای مردم حاضر در سینما پخش شود و عذرخواهی کند. او در این ویس علت عدم حضور خود را توضیح داد.

شهاب حسینی علت عدم حضور خود را آسیب و پیچیدگی مچ پایش ذکر کرد و تا حدی که راه رفتن را برایش دشوار کرده است. اما جای بحث دیگری نیز به میان می آید ، آن هم حاشیه های آغوش یک دختر طرفدار در اکران قبلی فیلم با بازی شهاب حسینی بود که فیلمش در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد. و این حاشیه ها تا جایی ادامه داشت که دختر اصفهانی که با در آغوش کشیدن شهاب حسینی حاشیه ساز شد، درباره این اتفاق توضیح داد. این دختر در بخشی از حرف هایش گفت : من پیش از اینکه شهاب حسینی را در آغوش بگیرم از او اجازه کردم و پس از انتشار این فیلم مدیر برنامه ایشان با بنده تماس گرفتند و با احترام درخواست کردند این فیلم را از فضای مجازی حذف کنم!

حال عدم حضور شهاب حسینی ، دلیلی مبنی بر ممنوعیت داشته است یا در حقیقت صدمه ای که در ناحیه پا دیده بود باعث شده که نتواند در اسپیناس پالاس حاضر شود؟!