بیوگرافی و عکس های نسرین جواد زاده بازیگر معروف ترکیه ای

عکس اینستاگرام نسرین جواد زاده, نسرین جواد زاده, بیوگرافی نسرین جواد زاده

عکس نسرین جواد زاده

نسرین جواد زاده، زاده ی باکوی آذربایجان شوروی است. وی فارغ التحصیل دانشگاه مرمره در استانبول می باشد. نسرین جواد زاده در بخش های مختلف هنری اعم از بازیگری، ورزش و طراحی لباس نبوغ دارد. از سری نقش های برجسته نسرین جواد زاده در حوزه بازیگری می توان به سیب ممنوعه، بره، به روزهای بهتر و حکایت ما اشاره کرد.

چکیده ای از بیوگرافی نسرین جواد زاده

نام اصلی: نسرین جواد زاده

تاریخ تولد: 30 ژوئیه 1982

محل تولد: باکو

محل زندگی: ترکیه

قد: 170 سانتی متر

وضعیت تأهل: متأهل

پیشه یا حرفه: بازیگر

 

بیوگرافی کامل نسرین جواد زاده

 

عکس های نسرین جواد زاده, نسرین جواد زاده و همسرش, عکس نسرین جواد زاده

بازی نسرین جواد زاده در فیلم های کوتاه

 

نسرین جواد زاده متولد 30 ژوئیه 1982 در بزرگ ترین شهر جمهوری آذربایجان، باکو می باشد. وی در خصوص تحصیل دوره متوسطه در اوزال بیلگی لیسسی در منطقه شیشلی حضور پیدا کرد و به عضویت باشگاه نمایش درام در آمد.

 

این چهره پس از اتمام دوره راهنمایی وارد باشگاه نمایش درام در شیشلی تراکی لیسیسی شد. نسرین جواد زاده در طول تحصیل در باشگاه نمایش درام در پنج فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداخت. وی همچنین فارغ التحصیل دانشگاه مرمره واقع در استانبول در بخش سینما و تلویزیون می باشد.

 

مادر نسرین جواد زاده، فریده جواد زاده نام دارد. وی یک جراح و پزشک دانشمند است.

در سال 1993 میلادی نسرین جواد زاده به همراه مادر خود از باکو به استانبول مهاجرت کردند. این چهره نوه ی یک دانشمند برجسته آذربایجانی به نام میر محمد جواد زاده می باشد.

 

در فستیوال جهانی فیلم پرتقال طلایی آنتالیا، بالغ بر دوازده فیلم جذاب و دیدنی مورد سنجش قرار گرفتند. در این فستیوال فیلم ترکی THE KUZU یا بره به کارگردانی کوتلوغ آتامان و محصول سال 2014 میلادی به عنوان بهترین فیلم جشنواره برگزیده شد.

 

نسرین جواد زاده در فستیوال جهانی فیلم پرتقال طلایی جایزه بهترین بازیگر زن را کسب کرد و به عنوان بهترین بازیگر فیلم بره معرفی شد.

عنوان قدیمی ترین جشنواره فیلم مختص اروپا و آسیا به فستیوال جهانی فیلم پرتقال طلایی اختصاص دارد. این جشنواره به صورت سالیانه در آنتالیا ترکیه شکل می گیرد.

 

آغاز فعالیت نسرین جواد زاده

 

نامزد نسرین جواد زاده, فیلم های نسرین جواد زاده, عکس اینستاگرام نسرین جواد زاده

نسرین جواد زاده در فستیوال جهانی فیلم پرتقال طلایی جایزه بهترین بازیگر زن را کسب کرد

 

عنوان نخستین فعالیت هنری نسرین جواد زاده در حوزه بازیگری به فیلم “راه رفتن روی آب” در سال 2003 اختصاص دارد. وی در این فیلم نقش همسر ابراهیم را بر عهده داشته است.

نسرین جواد زاده پس از کسب تجربه ایفای نقش در فیلم راه رفتن روی آب برای هنر نمایی در فیلم “هشت روز دلبر” دعوت شد.

 

فیلم هشت روز دلبر محصول سال 2008 میلادی می باشد. خانوم جواد زاده در راستای تولید این فیلم نقش کارکتر اصلی را با عنوان دلبر برعهده داشته است. وی به موجب ایفای نقش در فیلم هشت روز دلبر موفق به دریافت جایزه با عنوان بهترین بازیگر نقش زن شده است.

 

نسرین جواد زاده در سال 2006 با هنر نمایی در سریال “بی خانمان” وارد قاب صدا و سیما شد. وی در راستای ایفای نقش در فیلم تلویزیونی بی خانمان نقش “سونا” را بر عهده داشته است.

 

یکی از نقش های برجسته نسرین جواد زاده به سریال “سیب ممنوعه” باز می گردد. سیب ممنوعه مجموعه ای درام، کمدی و عاشقانه است که در سال 2017 الی 2018 میلادی تولید شده است.

 

نسرین جواد زاده در فیلم تلویزیونی سیب ممنوعه نقش شاهیکا اکینجی را بر عهده دارد. وی در راستا بازی در این فیلم با بازیگران متعددی نظیر ادا اجه، ملیسا دوغو، طلعت بولوت، نیلپری شاهین کایا و سودا ارگینجی به همکاری پرداخته است.

نسرین جواد زاده به موجب هنر نمایی های برجسته در سال 2011 میلادی موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم ” به روز های بهتر” از جشنواره بین المللی فیلم پرتقال طلایی آنتالیا شده است. وی همچنین در سال 2014 به موجب ایفای نقش در فیلم ” بره ” جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کرده است.

 

وضعیت تأهل و ازدواج نسرین جواد زاده

 

 عکس اینستاگرام نسرین جواد زاده, نسرین جواد زاده, بیوگرافی نسرین جواد زاده

نسرین جواد زاده و همسرش گوکان آلکان

 

نسرین جواد زاده در ماه های پایانی سال 2020 به صورت رسمی خبر نامزدی با یک بازیگر اهل ترکیه به نام گوکان آلکان منتشر کرد. گوکان آلکان زاده ی 8 دسامبر 1987 در استانبول می باشد. وی به عنوان یک هنرپیشه در فیلم های مختلفی به ایفای نقش پرداخته است.

 

از سری نقش های برجسته گوکان آلکان می توان به حریم سلطان، دوستم داره، دوستم نداره، فیجی و ضربان قلب اشاره کرد. نسرین جواد زاده و گوکان آلکان سابقه حضور در یک فیلم مشترک به نام سیب ممنوعه را دارند.

 

علاقه مندی های نسرین جواد زاده

 

نسرین جواد زاده و همسرش, عکس نسرین جواد زاده, نسرین جواد زاده در سریال حریم سلطان

نسرین جواد زاده در سریال حریم سلطان ایفای نقش کرده است

 

نسرین جوادزاده به رشته های مختلف هنری و ورزشی اعم از طراحی لباس، فیتنس، شنا، اسب سواری، تنیس و بوکس علاقه مند است. وی در طی مصاحبه ای عنوان کرده است که برای خوش فرم بودن بدن اهمیت ویژه ای قائل است.

 

نسرین جواد زاده به چهار زبان زنده دنیا اعم از فرانسه، روسی، انگلیسی و ترکی تسلط کامل دارد. این چهره اوقات فراغت را به رقص، بازی با حیوانات خانگی و گوش سپردن به موسیقی اختصاص می دهد.

 

نسرین جواد زاده دارای دو گربه خانگی می باشد و از نوشیدن چای به همراه شیرینی و مربای خانگی لذت می برد. وی از رژیم غذایی گیاه خواری پیروی می کند.

نسرین جواد زاده بر روی بازوی دست چپ یک خالکوبی به نماد تیر یا پیکان دارد. وی بر این باور است که با نگاه کردن به خالکوبی رویاهای شیرین در ذهنش نقش می بندند.

 

نسرین جواد زاده به عنوان یک بازیگر افتخاری ترکیه در شبکه های مختلف اجتماعی به ویژه اینستاگرام فعالیت گسترده ای دارد. وی از این طریق با طرفداران خود در ارتباط است و تصاویری از زندگی شخصی را به اشتراک می گذارد.