رونمایی بازیگر سریال مختارنامه از زن دو آتیشه اش/ بهادر زمانی زن ندارد پنجه آفتاب دارد + عکس

در ادامه بیوگرافی بهادر زمانی بازیگر فیلم رستاخیز را مشاهده می کنید.

بیوگرافی بهادر زمانی بازیگر نقش علیرضا در سریال یاور به تازگی در زمینه فیلمسازی فیلم برکه خاموش را به پایان رسانده و با بازی در نقش حضرت عباس در رستاخیز به اوج شهرت رسیده است.

بهادر زمانی

بهادر زمانی متولد ۱۸ آذر ۱۳۶۳ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی سینما و لیسانس صنعت گردشگری و توریسم می باشد که از گرافیک و موسیقی تا مدیریت گالری و نویسندگی فعالیت دارد.

بهادر زمانی

ازدواج و دختر بهادر زمانی

بهادر زمانی در سال ۱۳۹۴ وقتی ۳۱ ساله بود ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک دختر می باشد.

بهادر زمانی

علایق و نظرات شخصی

علاقه به موسیقی

در حال حاضر به حوزه موسیقی هم می پردازم ، کنار آن فعالیت در رشته هنرهای تجسمی نیز انجام می دهم. از جمله آن می تواند به ساخت مجسمه و طراحی تابلوهای ۳ بعدی اشاره کرد ، البته این کارها همه دلی است و هیچ برنامه اقتصادی را از این طریق دنبال نمی کنم.

بهادر زمانی

انتقاد از پرویز پرستویی

این بازیگر در مورد فعالیت اجتماعی و اظهار نظرهای بازیگرانی چون پرویز پرستویی، امیر جعفری و حمید فرخ نژاد در مورد مسائل روز انتقاد می کند و می گوید: در شان آنها نیست در مسائل سیاسی دخالت کند!

فردوسی پور باید می رفت

این بازیگر به عادل فردوسی پور هم رحم نمی کند و می گوید او و برنامه نود باید چند سال پیش می رفت چون این برنامه دیگر فوتبالی نبود.

شروع فعالیت هنری

اولین بار در سال ۱۳۸۴ وقتی ۲۱ ساله بود با فیلم «جنایت و جنحه» به کارگردانی حمیدرضا محسنی جلوی دوربین رفت سپس سال ۸۷ در فیلم «چشمان اسماعیل» بازی کرد.

رستاخیز و نقش حضرت عباس ( ع )

سال ۱۳۸۷ در ۲۴ سالگی اتفاقی از طریق دوستی در فراخوان بازیگری حاضر شد و در نهایت بعد از یک ماه تست و نمونه گریم برای نقش حضرت عباس (ع) انتخاب شد. بعد از یک سال ، از بهمن ماه سال ۸۸ با فراهم شدن شرایط چهره و تمرینات ورزشی سخت جلوی دوربین فیلم رستاخیر رفت که در سال ۱۳۹۱ به پایان رسید.

بهادر زمانی

شهرت بهادر زمانی بخاطر توقیف

فیلم رستاخیز در جشنواره فیلم فجر سال ۱۳۹۲ برای بیش از ۱۴ هزار نفر به نمایش درآمد و بعد از نامزدی در ۱۱ بخش ، سیمرغ بهترین فیلم و کارگردانی را از آن خود کرد. این فیلم ۲۴ تیر ۱۳۹۴ با کسب مجوز وزارت ارشاد بروی پرده سینما رفت اما ساعتی بعد در پی مخالفت علما بخاطر انتشار چهره حضرت عباس (ع) به پایین کشیده شد.

همین جنجال های خبری و بازی در نقش حضرت عباس (ع) این بازیگر را بیشتر به شهرت رساند ، البته او بارها بخاطر بازی در این نقش تهدید به مرگ شده است.

برخورد شخصیت های مخالف

جالب است بدانید شخصیت های که با فیلم مخالفت می کردند در مواجهه با من ، در آغوشم می گرفتند و گریه می کردند. در صورتی که فکر می کردم احتمالا با من برخورد فیزیکی می کنند!

تجربه بازیگری

تله فیلم چشمان اسماعیل – ۱۳۸۶

فیلم رستاخیر – ۱۳۹۰

سریال تنهایی لیلا – ۱۳۹۴

فیلم سینمایی جان لیلی – ۱۳۹۷

فیلم سینمایی گیت – ۱۳۹۷

سریال کرگدن – ۱۳۹۸

سریال یاور – ۱۴۰۰

کارگردانی

فیلم کوتاه سایاچی – ۱۳۹۰

گویندگی در رادیو هفت ۹۱ – ۱۳۹۰

فیلم کوتاه Fact سال ۱۳۹۱

فیلم کوتاه Over Game سال ۱۳۹۲

فیلم کوتاه سفید – ۱۳۹۳

فیلم سینمایی میرقاسم – ۱۳۹۶

فیلم سینمایی برکه – ۱۳۹۹