تصویر جدید لاله اسکندری:

زندگی شخصی لاله اسکندری

لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون در سی و یکمین روز از آذر ماه 1354 در تربت حیدریه متولد شد. وی یکی از بازیگران موفق سینما و تلویزیون است که در رشته طراحی گرافیک در دانشگاه آزاد اسلامی تهران فارغ التحصیل شده و در زمینه عکاسی نیز فعالیت می کند.

لاله اسکندری اهل کجاست؟

در پاسخ به سوال لاله اسکندری اهل کجاست، طبق آنچه در ابتدای مطلب هم خواندید باید بگوییم که این بازیگر زن ایرانی، اهل تربت حیدریه است و در مورد اینکه لاله اسکندری چند سال دارد و لاله اسکندری متولد چه سالی است، با توجه به اینکه این بازیگر زن ایرانی 1354 است، میتوانید با یک حساب سرانگشتی و تفاوت سال تولد این بازیگر با زمان حال، سن او را محاسبه کنید.

خانواده لاله اسکندری و خواهرش ستاره

او دارای دو برادر و دو خواهر میباشد. یکی از برادرانش سیامک نام دارد و در زمینه عکاسی فعال است، دو خواهر او سارا چهره پرداز و ستاره بازیگر هستند. همچنین او برادر زاده استاد عبدالله اسکندری گریمور معروف سینما میباشد.

عکس کودکی لاله اسکندری

عکس کودکی لاله اسکندری در کنار خواهرانش سارا و ستاره اسکندری و برادرشان روزبه

لاله اسکندری قد

لاله اسکندری جزو بازیگران قد بلند ایرانی است و در برخی منابع قد این بازیگر 173 سانتیمتر عنوان شده است.

لاله اسکندری قبل از عمل زیبایی

درمورد عمل زیبایی لاله اسکندری بسیار پرسیده بودید که در پاسخ باید بگوییم این بازیگر زن هیچ عمل زیبایی انجام نداده است و فقط برای رفع اثرات تصادف از روی صورتش، دوره ای تحت درمان بوده است.

تصادف شدید لاله اسکندری و جای زخم روی صورتش

لاله اسکندری بر اثر یک تصادف شدید که سالها قبل برایش رخ داده بود از ناحیه صورت دچار آسیب های جدی شد و با انجام جراحی های متعدد توانست تا حدودی مشکلاتی را که در ناحیه صورت برایش اتفاق افتاده بود مرتفع کند. اما همچنان جای یک زخم روی پلک چپ او دیده میشود.

لاله اسکندری

شایعه عمل زیبایی لاله اسکندری