التماس اوسمار به رامین رضاییان تورو خدا بخاطر یحیی بیا پرسپولیس! / بمب نقل و انتقالاتم باش

رامین رضاییان مدافع راست ملی پوش سپاهان در پایان فصل بازیکن آزاد شده و به راحتی می‌تواند از این تیم اصفهانی جدا شود.

در برنامه دوشنبه شب گذشته فوتبال برتر، محمدحسین میثاقی که دوست داشت از زیر زبان اوسمار ویرا نام بازیکنان مورد علاقه اش یا فهرست فصل آینده پرسپولیس (درصورت تمدید قرارداد سرمربی برزیلی) را بیرون بکشد از نقل و انتقالات تابستانی و نفرات مورد نظرش پرسید. اوسمار ویرا نیز نام مهدی قایدی، شهریار مغانلو، رضا اسدی و رامین رضاییان را برزبان آورد و از آن‌ها به عنوان بازیکنان ایرانی مورد علاقه خود اسم برد!

ماجرای رامین رضاییان، اما متفاوت از بقیه است؛ مدافع راست ملی پوش سپاهان در پایان فصل بازیکن آزاد شده و به راحتی می‌تواند از این تیم اصفهانی جدا شود. رضاییان که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه دارد بار‌ها از علاقه اش به رنگ قرمز گفته و بدش نمی‌آید با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کند. این درحالی است که مدافع راست کنونی تیم پرسپولیس دانیال اسماعیلی فر است که همه می‌دانند به اسم رامین رضاییان آلرژی داشته و این دو همواره رقابت پنهانی با یکدیگر داشته اند.

رامین رضاییان که در نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم به پرسپولیس پیوسته بود، به دلیل علاقه یحیی گل محمدی به دانیال اسماعیلی فر در پایان فصل در لیست مازاد قرار گرفت و بالاجبار به سپاهان رفت. از آن طرف دانیال اسماعیلی فر به پرسپولیس آمد و در ابتدای حضورش با هجمه‌هایی از سوی طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی روبرو شد که طرفدار رامین بودند! حالا ابراز علاقه سرمربی برزیلی در یک برنامه زنده تلویزیونی به رامین رضاییان ممکن است راه دانیال اسماعیلی فر وتیم پرسپولیس را از هم جدا کند.

این در شرایطی است که پیش از این دانیال اسماعیلی فر برای تمدید قراردادش با پرسپولیس اعلام آمادگی کرده بود، اما ممکن است مصاحبه اوسمار ویرا نظرش را تغییر دهد!