رونمایی نجم الدین شریعتی از مادر زیبا و دوست داشتنی اشت / آقای مجری بلاخره عکسی خانواده اش منتشر کرد+عکس و بیوگرافی

عکس جدید نجم الدین شریعتی با مادرش در ادامه مشاهده خواهید کرد.

بیوگرافی نجم الدین شریعتی

نجم الدین شریعتی یکی از مجریان و گویندگان فعال صدا و سیمای کشورمان است که اکثر ماها با توانایی های ایشان در اجرای برنامه هایی با تم مذهبی آشنایی داریم. شریعتی فعالیت خود در صدا و سیما را از ایام جوانی آغاز کرد و تا به امروز نیز در این زمینه خوش درخشیده است.

او در سال 1359 در شهرستان تنکاب به دنیا آمد. خانواده او به لحاظ جمعیت و تعداد فرزندان، خانواده ی متوسطی بودند. او یک برادر بنام حسام الدین و یک خواهر بنام زهرا دارد و تمام دوران کودکی، نوجوانی و جوانی نجم الدین نیز در کنار همین خانواده پنج نفره گذشت.

نجم الدین شریعتی فرزند ارشد خانواده شریعتی بود. او رشته مهندسی نرم افزار تا مقطع لیسانس ادامه داد و سپس فارغ از تحصیلات دانشگاهی، تحصیلات حوزوی را نیز ادامه داد و در این داستان نیز سابقه ی کاری داشت. علاقه او به خانواده، امری بسیار بدیهی است و او برای همین خانواده پنج نفره ی خود احترام زیادی قائل است.

نجم الدین شریعتی در نیم رخ تا سمت خدا
نیم رخ اولین برنامه ای بود که نجم الدین شریعتی برای اجرای آن دعوت شد او در این زمان بیست و دو سال داشت با اجرای خوبی که در این برنامه داشت، توانست نظرها را به سمت خود جلب نماید. در همان زمان، نیم رخ از برنامه های پرطرفدار صدا و سیما به حساب می آمد. بعد از نیم رخ ، چهار سال طول کشید تا شریعتی برای کار دیگری در صدا و سیمای جمهوری اسلامی فعالیت کند، نام این برنامه زلال احکام بود که همه ی ما کم و بیش با آن آشنایی داریم.

زلال احکام نیز از آن دسته برنامه هایی بود که توانست نجم الدین شریعتی را آن طور که باید و شایسته است به مرم معرفی کند و زمینه را برای خوش درخشیدن او در انظار عمومی فراهم سازد. ولی برنامه ای که باعث شد تا شریعتی به عنوان یک مجری حرفه ای و کاردرست به مردم معرفی شود، برنامه زلال احکام بود.

زلال احکام یک برنامه با تم مذهبی بود که در آن هر روز از کارشناسان مختلف برای صحبت درباره مسائل مختلف دینی دعوت می شد. این برنامه در سال 88 کلید خورد و تا به امروز نیز این برنامه های ثابت صدا و سیما معرفی می شود.