شهاب حسینی و همسر جدیدش ساناز ارجمند را در قابی زیبا و شاد مشاهده میکنید که برای طرفداران این هنرمند بسیار جذاب است.

شهاب حسینی و همسرش ساناز ارجمند در اکران نویسنده مرده است

عکس شهاب حسینی و همسر جدیدش ساناز ارجمند یکی از جذاب ترین تصاویر ثبت شده توسط عکاسان در حاشیه اکران فیلم نویسنده مرده است، به کارگردانی شهاب حسینی بود که در این بخش از نمناک میبینید. این فیلم به تهیه کنندگی و کارگردانی شهاب حسینی که ساخته شده در آمریکاست، موفق به حضور در جشنواره های بین‌المللی شده و از 16 اسفند در سینماهای هنرو تجربه به نمایش درآمد.

شهاب حسینی

ماجرای فیلم نویسنده مرده است شهاب حسینی

در خلاصه داستان فیلم اینطور عنوان شده است که، بازیگر زنی معروف، پس از مدتها فعالیت در عرصه بازیگری تصمیم دارد اولین فیلم سینمایی خود را کارگردانی کند. فیلمنامه توسط نویسنده ای آماده می شود که در این عرصه چندان تجربه ای ندارد.

پس از یک سال تلاش، بالاخره فیلمنامه آماده می شود برای ساخت فیلم ولی درست در همین زمان نویسنده فیلم نامه پیشنهادی دارد که مسیر کاری هر 2 نفر را به کل دچار تغییر می سازد.

بازیگران فیلم نویسنده مرده است

بازیگران این فیلم متفاوت شهاب حسینی را جیا مورا و جیمز واگنر تشکیل میدهند.

جیا مورا و جیمز واگنر

جیا مورا و جیمز واگنر بازیگران فیلم نویسنده مرده است

درباره شهاب حسینی و همسرش ساناز

سید شهاب‌الدین حسینی بازیگر نقش حامد تهرانی در گناه فرشته، متولد 14 بهمن 1352 است که سالها پیش با پریچهر قنبری ازدواج کرد و بعد از جدایی از او با ساناز ارجمند به زندگی متاهلی خود ادامه داد. ساناز ارجمند همسر جدید شهاب حسینی، متولد سال 1369 در شهر مشهد است که در زمینه عکاسی و فیلمبرداری فعالیت دارد و البته شروع همکاری و آشنایی او با شهاب حسینی از عکاسی در برنامه «هم رفیق» آغاز شد.

شهاب حسینی