مجری شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی در برنامه خود ضمن ابراز خوشحالی از سانحه‌ای که برای رئیس‌جمهور ایران رخ داده است اقدام به پخش شیرینی در برنامه خود کرد.


به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه کیهان نوشت: مسلما این به عنوان یکی از افتخارات آیت‌الله رئیسی ثبت خواهد شد که صهیونیست‌های آدمکشی که تاکنون خون بیش از ۳۵ هزار زن و کودک و پیر و جوان اهالی غزه را به زمین ریخته‌اند با شنیدن خبر شهادتش شادی می‌کنند. مجری شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی در برنامه خود ضمن ابراز خوشحالی از سانحه‌ای که برای رئیس‌جمهور ایران رخ داده است اقدام به پخش شیرینی در برنامه خود کرد.

اما همین مجری وقتی با خوشحالی نظر کارشناسان برنامه خود را درباره این اتفاق پرسید، با پاسخ ناامیدکننده‌ای مواجه شد: «شخص دیگری را می‌آورند تا جایگزین او شود و باز مثل قبل می‌شود.» این کارشناس صهیونیستی با اعتراف به اینکه تغییراتی اینچنین تأثیری بر عملکرد جمهوری اسلامی ایران ندارد، بهترین راه مقابله با ایران را سرمایه‌گذاری بر روی جریان‌های مخالف داخل ایران عنوان کرد و گفت: «باید یک جوری آنجا سر و صدایی برپا کرد و شروع به براندازی حکومت کرد… [باید] نظام عوض بشود تا خطری برای اسرائیل وجود نداشته باشد.»

کارشناسان تلویزیون رژیم صهیونیستی در حالی از رؤیای خود برای ایجاد آشوب، هرج و مرج و در نهایت براندازی جمهوری اسلامی ایران حرف می‌زنند که این روزها شدیدترین اختلافات و اعتراضات داخل اراضی اشغالی و میان اعضای دولت جعلی اسرائیل جریان دارد. روز یکشنبه آویگدور لیبرمن، رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» طی مصاحبه‌ای تلویزیونی از جنگ شدید و رو به افزایش در داخل کابینه اسرائیل گفت: «در جبهه جنوب شاهد رکود و هرج و مرج هستیم و در جبهه شمال شاهد تسلیم و تحقیر هستیم. تنها جنگی که رو به پیشرفت است داخل کابینه دولت است.» همان روز بنی‌گانتز یک عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی با به چالش کشیدن عملکرد نتانیاهو برای او ضرب‌الاجل تعیین کرده بود و گالانت هم‌حزبی نتانیاهو نیز شروع به انتقاد از او کرده بود.

با این حال به نظر می‌رسد صهیونیست‌ها براندازی رژیم صهیونیستی بسیار بیشتر از رؤیای خیالی آنها درباره تغییر حکومت ایران به واقعیت نزدیک باشد.