خبر مهم یارانه ای/ واریزی بزرگ دیگر در راه است/ جاماندگان چکار کنند؟
خاندوزی گفت: امروز وزرای اقتصادی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از آخرین وضعیت خود را ارایه کردند و چه در تامین کالاهای اساسی و حوزه انرژی و سوخت و چه در حوزه خدمات پولی و مالی مشکلی در تامین و ارایه خدمات وجود ندارد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم؛ احسان خاندوزی در یک برنامه تلوزیونی بعد از خبر شهادت رئیس جمهور، گفت: جلسه فوق‌العاده هیات وزیران 7 صبح امروز با ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد و با توجه به مشی آیت الله رئیسی مبنی بر استمرار بدون خستگی و با پشتکار نسبت به اداره امور کشور و رفع مشکلات مردم، اعضای محترم هیات دولت گزارشی از آخرین وضعیت حوزه خود را در جلسه هیات وزیران ارایه کردند.

خاندوزی گفت: وزرای اقتصادی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از آخرین وضعیت خود را ارایه کردند و به حمدالله چه در تامین کالاهای اساسی و حوزه انرژی و سوخت و چه در حوزه خدمات پولی و مالی مشکلی در تامین و ارایه خدمات وجود ندارد.

به گفته وزیر اقتصاد، در حوزه پرداخت مالی، بودجه ریزی خزانه‌داری تمام حقوق‌های کارکنان دولت و بازنشستگان عزیز و یارانه‌های نقدی پرداخت شده است و اگر مرحله پایانی در حوزه اجرایی بانک‌ها داشته باشد امروز ادامه خواهد یافت.

وی افزود، به لحاظ گزارش وضعیت شاخص‌های اقتصادی شرایط با ثبات و تحت مدیریت بخش‌های اقتصادی است و البته مقرر شد که کمیته ستاد اقتصادی دولت به شکل روزانه این پایش مستمر را تا پایان دوره ماموریت این دولت بدون ساعتی خلل، به شکل روزانه ادامه دهد.

خاندوزی گفت: گزارش‌ها به معاون اول ارایه خواهد شد و در صورت نیاز به تدابیر فوریتی،‌ این اتفاق رخ خواهد داد.