حاشیه های مهدی طارمی با ملیکا شریفی نیا به ضرر تیم ملی ! / علت بازی ضعیف طارمی در جام ملت های آسیا مشخص شد !

فیلم به کارگردانی فرناز امینی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم محمدرضا شیرخانلو، ملیکا شریفی نیا، نیما شاهرخ شاهی، علی کاظمی، سولماز حصاری و روشنک عجمیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ویدئویی«عشق نیکان» با حضور تعدادی از فوتبالیست های سرشناس و بازیگران شناخته شده تولید شد. فیلم «عشق نیکان» به کارگردانی فرناز امینی و تهیه‌کنندگی محمدرضا عمادین با پایان مراحل تولید، تحویل دبیرخانه جشنواره فیلم فجر شد تا شانس خود را برای حضور در بخش هنر و تجربه بیازمایید.

عشق نیکان به رفاقت در کنار رقابت می پردازد. پسری استقلالی که در آخرین لحظات عمر دوست پرسپولیسی اش، خود را به آب و آتش میزند تا رفیقش را به آرزویش برساند. در این فیلم برای نخستین بار، پلانی زنده در یک مسابقه ضبط شد. مهدی طارمی در بازی پرسپولیس – راه آهن بعد از زدن اولین گل توسط خودش پیراهن پسر سرطانی فیلم رابا نام محراب در دست گرفت و دور زمین چرخاند و بوسید و آخرین پلان فیلم عشق نیکان را بازی کرد. البته بازی او به همین پلان محدود نبود. تصویربرداری این پروژه در 14 جلسه صورت گرفت.

جدا از بازیگران اصلی فیلم، سه فوتبالیست نیز در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند؛ آرش برهانی از تیم استقلال، محسن بنگر و مهدی طارمی از تیم پرسپولیس. هانی نوروزی (فرزند کاپیتان فقید پرسپولیس) نیز به عنوان یکی از کاراکترهای داستان در این فیلم برای نخستین بار مقابل دوربین رفت. سایر عوامل پروژه عبارتند از: مجری طرح : محمد شماعیان، نویسنده: هادی رحیمی، تصویربرداران: الیاس صفدری- اسد آتش بیگی، صدابرداران: هاشم زنگی _ محمدقاسمی، طراح گریم: مهسا خوش سلوک، دستیار کارگردان و برنامه ریز: رامین کاظمی، منشی صحنه: مهناز درودی، طراح صحنه و لباس: شیرین اتفاق، خواننده و آهنگساز: مهران فهیمی، تدوین: حامد رضی، مدیر تولید: مصطفی امجد، مدیر تدارکات: علی توکلی- محمد باقر بهلگردی، عکاسان: ایمان راد- سعید سعیدی، بازیگران: محمدرضا شیرخانلو، ملیکا شریفی نیا، نیما شاهرخ شاهی، علی کاظمی، سولماز حصاری، روشنک عجمیان، مهران فهیمی. با هنرمندی: بهزاد رحیم خانی، شهین تسلیمی و با حضور افتخاری: محسن بنگر، مهدی طارمی و آرش برهانی و معرفی: امیرمحمد زارع و هانی نوروزی.