شوهر باغیرت مرحوم زهره فکور صبور کیست ؟!  + بیوگرافی مهران مهام و فیلم مواجهه اش با عامل آزار زنش !

مهران مهام تهیه کننده سینما و تلویزیون متولد اولین روز فروردین 1348 در تهران است. اوسال هاست که به پیشه تهیه کنندگی، فیلمنامه نویسی سینما و تلویزیون اشتغال دارد. نکته حائز اهمیت در رابطه با مهران مهام این است که بسیاری از آثار پر بیننده و خاطره انگیز تلویزیون از جمله زیر آسمان شهر، نرگس و من یک مستاجرم، نقطه سر خط، دردسرهای عظیم، متهم گریخت، خوش نشین ها و … متعلق به اوست. در این نوشتار به طور مفصل تر به بیوگرافی مهران مهام پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

مهران مهام

آقای مهام از تهیه کنندگان و نویسندگان خوش نام سینما و تلویزیون است که در سال های اخیر حضور پررنگی در مجموعه های پربازدید و پرطرفدار داشته است. او سابقه زیادی در سینما و تلویزیون ایران دارد اما هرگز چندان وارد خبرها و رسانه ها نشده است.

برخی از رسانه ها او را همسر زهره فکور صبور عنوان میکردند که البته هنوز این تهیه کننده به این خبر واکنشی نشان نداده است ومعلوم نیست که زهره فکور صبور همسر او بوده است یا نه!

شاید مهران مهام به چهره نشناسید، حتی اگر نامش را شنیده باشید اما بدون شک فیلم ها و سریالهایی که تهیه کنندگی شان را بر عهده داشته است، خاطرات و لحظات خوشی را برای جمع های خانودگی در جای جای کشورمان خلق کرده است.

به عنوان مثال سریال های متهم گریخت و خانه به دوش از کارهایی بوده که او تهیه کنندگی کرده است. در واقع همکاری او با رضا عطاران در دهه هشتاد نتایج فوق العاده ای در بر داشته است. فیلم ها و سریالهای او همواره به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفته و او ثابت کرده است که ذائقه مخاطب را به خوبی می شناسد.

مهران مهام

فوت خانم زهره فکور صبور و شروع شایعات

بعد از فوت خانم زهره فکورصبور شایعاتی درباره ازدواج او با خانم صبور در فضای مجازی منتشر شده بود و هنوز هم گاهی به گوش می رسد. با این حال چنانچه گفتیم او واکنشی نسبت به این شایعات نشان نداده است و بهتر است به جای پرداختن به این اخبار منتظر شفاف سازی خودش (در صورتی که لازم ببیند) باشیم.

مهران مهام و زهره فکور صبور

 

جزئیاتی در رابطه با مهران مهام

نام اصلی : مهران مهام

متولد : 7 مهر 1348 تهران

زمینه فعالیت : سینما، تئاتر و تلویزیون

حرفه : تهیه کننده و فیلمنامه نویس

سال های فعالیت : 1387 تاکنون

قد : 177 سانتیمتر

آثار مهران مهام

او سالهاست که در زمینه تهیه گنندگی و فیلمنامه نویسی فعالیت داشته و آثار موفق زیادی در کارنامه خود دارد. فعالیت حرف های او در زمینه تهیه کنندگی در سال ۱۳۸۳ با طلسم شدگان شروع شد. متهم گریخت یکی از سریال های پربیننده تلویزیون بود که به کارگردانی رضا عطاران ساخته شد. در این اثر هم او تهیه کنندگی را به همراه ایرج محمدی انجام داده بود. سایر آثار این تهیه کننده و فیلمنامه نویس به شرح زیر است:

۱۴۰۱ بی‌همگان تهیه‌کننده شبکه سه

۱۴۰۱ بی‌همگان تهیه‌کننده شبکه سه

۱۳۹۹ بوتیمار

۱۳۹۸ زوج یا فرد

۱۳۹۶ پنچری

1394 دردسرهای عظیم 2

۱۳۹۳ دردسرهای عظیم

1393 روزهای بد، به‌در

۱۳۹۰ نقطه سر خط

۱۳۸۹ زن‌بابا

خوش‌نشین‌ها

۱۳۸۸ دلنوازان

۱۳۸۷ ترانه مادری

بزنگاه

۱۳۸۶ کارآگاهان

ترش و شیرین

۱۳۸۵ کتاب‌فروشی هدهد

نرگس (مجموعه تلویزیونی)

۱۳۸۴ متهم گریخت

۱۳۸۳ من یک مستأجرم

خانه به دوش