انتشار تصویری جدید از شهره سلطانی (بازیگر ۵۴ساله) بعد از عمل زیبایی باعث تعجب طرفداران این بازیگر قدیمی شده است.

زندگی شخصی شهره سلطانی

شهره سلطانی متولد در 1 اردیبهشت ماه سال 1348 در بجنورد بازیگر سینما و تلویزیون است. وی لیسانس موسیقی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. بازی در تئاتر را از سال 1366 و همچنین کار در سینما را از سال 1372 با فیلمی به نام «عبور از تله» به کارگردانی «غلامرضا رمضانی» آغاز کرد. هم اکنون شهره سلطانی سرپرستی گروه موسیقی بانوان تیک را عهده دار است.

کودکی شهره سلطانی

کودکی شهره سلطانی

ازدواج و همسر شهره سلطانی

شهره سلطانی در سال 1390 با بهروز پناهنده، ازدواج کرد. همسر شهره سلطانی، بهروز پناهنده سابقه کارگردانی تئاتر را داشته و همین دلیل آشنایی و ازدواج آنها بود.

شهره سلطانی و همسرش

شهره سلطانی در کنار همسرش بهروز پناهنده

سن بهروز پناهنده همسر شهره سلطانی

بهروز پناهنده، در تهران به دنیا آمده است و متولد سال 1360 است و در حال حاضر 42 سال دارد.

شهره سلطانی و همسرش

سلفی بهروز پناهنده با همسرش شهره سلطانی و مادر همسرش و همچنین گلاب آدینه و برخی بازیگران

مختصر بیوگرافی بهروز پناهنده، همسر شهره سلطانی

بهروز پناهنده در سال 1381 از مدرسه عالی بازیگری حوزه هنری فارغ‌التحصیل شده است. فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1382 با بازیگری در تئاترهای دانشجویی آغاز کرده است. اولین تجربه و حضور او در عرصه سینما با فیلمی به نام “یک قدم تا خدا” بوده است.

از تجربه بازیگری همسر شهره سلطانی میتوان به نمایش‌های یک قهوه تلخ برای آقای شکسپیر، آمادئوس، آرش به روایت تصویر، دزدی از آقای برشت، هوراشیو و ملکوت اشاره کرد. بهروز پناهنده همچنین در نمایش پرنده باز باغ مادر به کارگردانی شهره سلطانی نیز ایفای نقش داشت.

بهروز پناهنده

بهروز پناهنده همسر شهره سلطانی

جوایز بهروز پناهنده، همسر شهره سلطانی

در سال 1381، بهروز پناهنده به عنوان کاندیدای دریافت جایزه بازیگری در جشنواره فجر دانشجویی برای نمایش “دزدی از آقای برشت” شناخته شد.

در سال 1383، وی نیز جایزه اول کارگردانی را از هفتمین جشنواره نمایش‌های کوتاه دانشگاه تهران برای نمایش “شکار سیمرغ” دریافت کرد.

در سال 1384، بهروز پناهنده نیز جایزه اول گروهی را برای نمایش “پیوند خونی” به کارگردانی امیرحسین حریری در فستیوال تئاتر فرهنگ و هنر به دست‌آورد.

بهروز پناهنده و شهره سلطانی

بهروز پناهنده و همسرش شهره سلطانی/ عکس از محمدرضا روزی

فرزندان شهره سلطانی

از ما سؤال کرده بودید که شهره سلطانی چند فرزند دارد؛ برای پاسخ به این سؤال مطمئن ترین منبع را اینستاگرام شهره سلطانی دانستیم و آن را بررسی کردیم ولی پاسخی به این سؤال وجود نداشت و تصور میشود خانم بازیگر فرزندی نداشته باشد.

نسبت فقیهه سلطانی و شهره سلطانی

در مورد نسبت این دو بازیگر زن سؤال کرده بودید که در پاسخ باید بگوییم، این مسئله توسط هیچ یک از این دو چهره تایید یا رد نشده است و اینطور که پیداست، نسبت فامیلی وجود ندارد و تنها تشابه اسمی است که مخاطب را به شک می اندازد.