پرسپولیسی ها بخوانند/ اوسمار در آستانه فتح رکورد بزرگ / یحیی حسادت کرد/ نکونام از ترس ناامید شد
پرسپولیس در چند فصل اخیر سپاهان را در تهران و ورزشگاه آزادی شکست نداده و اینبار اوسمار ممکن است بتواند این طلسم 5 ساله را بشکند.

حساس ترین بازی این هفته لیگ برتر در تهران و در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. تیم های دوم و سوم جدول یعنی پرسپولیس و سپاهان به مصاف هم می روند و ال کلاسیکوی ایران را برگزار خواهند کرد.

سپاهان امید زیادی برای قهرمانی در این فصل ندارد. با این حال اصلا نمی خواهد در این بازی حیثیتی شکست بخورد و تقابل با پرسپولیس همیشه برای هواداران و بازیکنان این تیم اهمیت زیادی دارد. از آن طرف پرسپولیس اوج گرفته در نیم فصل دوم، این هفته در اراک و در جام حذفی مقابل آلومینیوم شکیت خورد تا بلافاصله بعد از رقیب سنتی از رقابت های حذفی کنار برود.

پرسپولیس یک امتیاز با استقلال فاصله دارد و با توجه به بازی سخت استقلال مقابل تراکتور در تبریز،امیدوار است با توقف آبی پوشان به صدر برسد. اتفاقی که مستلزم پیروزی مقابل سپاهان است و قرمزها به ۳ امتیاز این بازی خانگی نیاز مبرمی دارند. اوسمار در اراک اشتباهات زیادی داشت و باعث شکست تیمش شد. با این حال عملکرد او آنقدر در لیگ خوب بوده که پرسپولیسی ها در بازی با سپاهان هم امیدوار باشند.

با این حال سرمربی برزیلی ماموریت بسیار سختی در این بازی دارد و باید یک طلسم چند ساله را بشکند. پرسپولیس طی ۵ سال اخیر نتوانسته در تهران مقابل سپاهان به پیروزی برسد و این موضوع در زمان برانکو، کالدرون و یحیی گل محمدی اتفاق افتاد. حالا سرمربی پرسپولیس باید برای ماندن در کورس قهرمانی و رسیدن به صدر جدول این طلسم را بشکند