فوری/دور جدید فروش خودرو از دم قسط به قیمت کارخانه از امروز | فروش اقساطی خودرو زیر قیمت بازار
کی ام سی X۵ در طرح جدید کرمان موتور از ۲۴ اردیبهشت با شرایط اقساطی عرضه خواهد شد.

در این طرح فروش قیمت کی ام سی X۵، یک میلیارد و ۳۸۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شده است.
شرایط فروش به صورت اینترنتی در اقساط ۱۸ و ۲۴ ماهه و مبلغ پیش پرداخت یک میلیارد تومان تعیین شده است.
زمان تحویل ۹۰ روز کاری و جریمه تاخیر در تحویل خودرو ماهیانه ۳ درصد است.
کی ام سی X۵ در رنگ های سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، آبی زنگاری و قهوه ای متالیک عرضه می شود.
ماشین کی ‌ام ‌سی X۵ از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز به سامانه تزریق مستقیم سوخت TGDi قدرتی برابر ۱۷۲ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر دریافت می‌کند. این میزان گشتاور از دور موتور ۱۸۰۰ دوردردقیقه در دسترس است و می‌تواند شتاب اولیه مهیجی برای کاربران این خودرو به ارمغان بیاورد. ضمنا موتور کی ‌ام ‌سی x۵ به کمک یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک دوکلاچه DCT نیروی خود را به چرخ‌های جلو می‌رساند.

فروش خودرو برقی جدید KMC EJ۷ کرمان موتور آغاز شد. کرمان موتور سدان برقی کی ام سی EJ۷ را در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی عرضه کرد.

خودرو برقی کی ام سی EJ۷ توسط کرمان موتور در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی عرضه شد. متقاضیانی که در اسفند ۱۴۰۱ برای خرید خودروهای وارداتی پول خود را بلوکه کرده بودند، می‌توانند این خودرو را انتخاب کنند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات فروش خودرو برقی جدید KMC EJ۷ کرمان موتور آشنا خواهیم شد.

در حال حاضر در سامانه خودروهای وارداتی برای خودرو برقی کی ام سی EJ۷ قیمت ۱ میلیارد و ۹۸ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است قیمت اعلام شده، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی بعد از ترخیص نظیر بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده و کرایه حمل به آن اضافه خواهد شد که وارکنندگان با رعایت آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف‌کنندگان خودرو می‌توانند آن را دریافت کنند و در موعد مقرر خودرو را تحویل دهند.
کی ام سی ای جی ۷ به یک پیشرانه برقی با توان ۱۴۲ کیلووات و گشتاور ۳۴۰ نیوتن‌متر به‌همراه باتری ۵۰.۱ کیلووات ساعتی مجهز شده که با یک‌بار شارژ، امکان پیمایش ۴۰۲ کیلومتر را به‌همراه دارد. باتری‌های این خودرو با شارژ عادی ظرف مدت ۸.۵ ساعت و با شارژ سریع ظرف مدت ۴۸ دقیقه شارژ خواهند شد.

از امکانات این خودرو می‌توان به سیستم کروز کنترل، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، ترمز ABS و EBD، کنترل پایداری، ترمز جلو و عقب دیسکی، استارت دکمه‌های، صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی، دوربین عقب و چراغ مه‌شکن عقب اشاره کرد.