به گزارش سانا به تازگی عکسی در فضای مجازی از هانده ارچل بازیگر ترکیه در کنار مادر بزرگش منتشر شده است که در زیر میبینید.

بیوگرافی هانده ارچل بازیگر ترکیه

هانده ارچل  (زادهٔ ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳) بازیگر و مدل اهل ترکیه است. او بیشتر به دلیل بازی در مجموعه تلویزیونی عشق حرف حالیش نمیشه و تو در خانه‌ام را بزن شناخته شد. او از سال ۲۰۲۲، با بیش از ۳۰ میلیون دنبال‌کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام، بیشترین تعداد دنبال‌کننده را در بین بازیگران ترکیه‌ای دارد. نامزد او هاکان سابانچی، پسرِ یکی از ثروتمندترین خانواده‌های ترکیه است.

بیوگرافی هانده ارچل

یکی از مشهورترین بازیگران جوان ترکیه ای هانده ارچل می باشد که حتی اگر اهل فیلم های ترکیه ای نیز نباشید، قطعا اسم و عکس های او را در اینستاگرام و یا دیگر صفحات مجازی دیده اید. در ادامه قصد داریم تا درباره بیوگرافی این بازیگر جذاب و دوست داشتنی بیشتر صحبت کنیم.

 

هانده ارچل,بیوگرافی هانده ارچل,عکس های هانده ارچل

تصاویر هانده ارچل

 

هانده ارچل

هانده ارچل در روز 23  ماه نوامبر سال 1993 در شهر بالکسیر ترکیه به دنیا آمد. از گذشته تا حالا منطقه محل تولد ارچل یعنی باندیرما به داشتن دخترانی جذاب مانند هانده معروف می باشد. رشته تحصیلی وی هنر می باشد و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی از دانشگاه دولتی به نام هنر های زیبایی معمارستان می باشد. چهره زیبای هانده ارچل باعث شد تا او با شرکت در مسابقات زیبایی که در سال 2012 در کشور آذربایجان برگزار شد به مقام دومی دست پیدا کند.

 

خانواده ارچل دارای دو فرزند دختر به نام ها هانده و یک دختر کوچکتر به نام غمزه هستند. هانده به گفته خود، بیشتر دوران کودکی اش را در کنار پدربزرگ و مادر بزرگ خود سپری کرده است و علاقه ی خاصی به آنها دارد. هانده مادری آلمانی و پدری با اصالت ترکیه ای دارد. از ویژگی های ظاهری هائده می توان به رنگ چشم های عسلی، پوست روشن و قد 175 اشاره نمود.

هانده ارچل,زندگی نامه هانده ارچل,عکس های هانده ارچل
 عکس های جدید  هانده ارچل

فعالیت هنری هانده ارچل

هانده ارچل در زمینه های مدلینگ، بازیگری و مجری گری فعالیت دارد. هانده اولین بار در سن 21 سالگی وارد دنیای بازیگری شد. او در ابتدا در سریال درخت زندگی نقش آفرینی نمود اما با بازی در مدرسه دیوانه در میان مردم بسیار محبوب و شناخته شد. اما شهرت او زمانی اوج گرفت که در فیلم دختران آفتاب، به عنوان کارکتر سلین به نقش آفرینی پرداخت. در کنار فعالیت های هنری، هانده ارچل به عنوان سفیر تجاری برخی برند های معروف ترکیه از جمله لورآل می باشد.

 

هانده ارچل,بیوگرافی هانده ارچل,جدیدترین عکس های هانده ارچل

هانده ارچل و خواهرش غمزه

 

روابط عاشقانه هانده ارچل، بازیگر معروف ترکیه ای

معمولا یکی از جذاب ترین بخش های بیوگرافی بازیگران، بخش عاشقانه زندگی آنها می باشد که هانده آرچل نیز از این امر مستثنی نیست. آشنایی ارچل با اکین مرت دایماز در سال 2015 بسیار جنجالی شد اما بعد از دو سال از یک دیگر جدا شدند. این در حالی است که از سال 2018 هانده با یکی از خوانندگان مشهور در عرصه موسیقی پاپ در ترکیه به نام مورات دالکیلیج وارد رابطه شده و در حال حاضر نیز همچنان با یک دیگر می باشند. البته هانده و مورات برای مدتی از یکدیگر جدا شدند اما پس از فوت مادر ارچل، آنها بر دیگر به رابطه سابق خود باز گشتند.